V případě, že:
• jste neobdrželi vstupenky na svůj e-mail
• se neumíte dostat na promítání Vámi zakoupeného filmu
• máte potíže s přehráváním
• se film nepřehrává plynule
Obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu.
Online chat poskytujeme během promítání.
Najdete jej v pravém dolním rohu (modrá ikona komunikace).
Věnovat se Vám bude člověk, ne robot. :-)
Nebo se nám ozvěte přes e-mail: podpora@ticketware.eu.
Děkujeme.
Všeobecné obchodní podmínky Kinonline.cz
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti uživatele a poskytovatele a podmínky poskytovaní služeb – jednorázové sledování filmů na internetové stránce www.Kinonline.cz
Provozovatelem internetové stránky je společnost MIRIUS Praha spol. s r.o., se sídlem V jámě 699/1, Nové Město, 110 00 Praha 1IČ: 45802769, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 10871 (dále jen "provozovatel").
Uživatelem se rozumí každý subjekt, který uzavřel s provozovatelem kupní smlouvu prostřednictvím objednávky vstupenky v souladu s těmito Podmínkami (dále jen "uživatel). Využitím služby uživatel vyjadřuje souhlas s těmito VOP, které jsou pro obě strany závazné.
Kinonline je výlučně určen pro diváky z České republiky a Slovenské republiky. Pro jiné teritoria nemáme potřebné licence, takže filmy není možné sledovat v zahraničí.
Vstupenkou se rozumí jedna vstupenka nebo více vstupenek, které si uživatel zaplatí prostřednictvím webové stránky Kinonline.cz
Ceny vstupenek jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty.
Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové stránce Kinonline.cz
Smluvní vztah mezi provozovatelem a uživatelem vzniká uhrazením kupní ceny.
Uživatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé uživateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod.) si hradí kupující sám.
Provozovatel není odpovědný za obtíže způsobené neoprávněným použitím nebo zkopírováním elektronické vstupenky. Její padělání je trestné. Elektronická vstupenka se rovněž stává neplatnou, jestliže z ní nejsou patrné údaje potřebné pro její kontrolu nebo byla pozměněna dodatečnými úpravami.
Ochrana osobních údajů kupujícího (fyzické osoby) je upravena nařízením EU č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) a zákonem č. 101/2000 Sb., zákonem o ochraně osobních údajů, v platném znění. Detailní informace o ochraně osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů (viz níže).
Dle ustanovení § 1837 písm. j) zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění, nemá uživatel právo od smlouvy odstoupit, neboť se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je poskytováno v určeném termínu a době. V případě, že dojde ke zrušení představení, na které si uživatel již zakoupil elektronickou vstupenku, bude zákazníkovi vrácena kupní cena.
Uživatel je oprávněn, vznikne-li mezi ním a provozovatelem spor a nepodaří-li se takto vzniklý spor vyřešit smírnou cestou, obrátit se s návrhem řešení takového sporu subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web:adr.coi.cz.
Uživatel bere na vědomí, že jakékoliv činnosti uživatele podnikané v rozporu s VOP, jež by mohly vést k ohrožení funkčnosti služeb poskytovaných provozovatelem, případně jakékoliv činnosti uživatele, která by ohrožovaly autorská práva či jiná oprávnění, budou ze strany provozovatele posuzovány jako porušování VOP a provozovatel je oprávněn uživatele v takové činnosti omezit. Takovéto omezení spočívá zejména v zamezení k přístupu ke službám provozovatele dle VOP, přičemž opatření směřující k omezení takovéto činnosti je provozovatel oprávněn učinit okamžitě.
Pokud by se některé ustanovení stalo neplatným, zůstávají ostatní ustanovení platná.
Tyto podmínky se řídí platným právním řadem České republiky.
Tyto všeobecné podmínky nabývají účinnosti dne 1. 5. 2020.
Zásady ochrany osobních údajů
1.Základní ustanovení
1.1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je MIRIUS Praha spol. s r.o., se sídlem V jámě 699/1, Nové Město, 110 00 Praha 1IČ: 45802769, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 10871 (dále jen: „správce“)
1.2. Kontaktní údaje správce:
- V jámě 699/1, Nové Město, 110 00 Praha
- miriusfd@miriusfd.cz
- +420 602648882
1.3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový́ identifikátor
2.Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
2.1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
2.2. Správce zpracovává základní identifikační údaje (jméno, příjmení); kontaktní údaje (e-mail); údaje o historie nákupu a historii navštívení jeho webových stránek.
3.Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
3.1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
-z nezbytnosti pro splnění právní povinnosti
-z nezbytnosti pro přípravu a splnění smlouvy
-z nezbytnosti pro účely oprávněných zájmů správce
-na základě odvolatelného, informovaného, jednoznačného a svobodného souhlasu
3.2. Účelem zpracování osobních údajů je
-vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; v rámci objednávky jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
-analýza údajů o chování návštěvníků webové stránky; zjišťování preferencí návštěvníků webové stránky; testování nových funkcí a aplikací pro zlepšování služeb
-zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
4.Doba uchovávání údajů
4.1. Správce uchovává osobní údaje
- po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem
- po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů nejdéle 3 roky
4.2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje zlikviduje.
5.Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
5.1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
-podílející se na dodání produktu a realizaci plateb na základě smlouvy,
-zajišťující marketingové služby.
5.2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
6.Vaše práva
6.1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
- právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
- právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl.
18 GDPR.
- právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
- právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
- právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
- právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na e-mail miriusfd@miriusfd.cz.
6.2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.
7.Podmínky zabezpečení osobních údajů
7.1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
7.2. Správce přijal vhodná technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
7.3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
8.Závěrečná ustanovení
8.1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v plném rozsahu přijímáte/a. Mezi jazykovými verzemi je česká verze rozhodující.
8.2. Správce si vyhrazuje právo kdykoli změnit tyto zásady.
8.3. Tyto zásady jsou platné a účinné od 1. 5. 2021.
Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)
Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.
Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.
Proč a kde používáme cookies?
Statistiky o návštěvnosti: abychom věděli určit pro vlastní potřeby a pro potřeby našich reklamních partnerů, kolik lidí navštívilo naše stránky. Tato data jsou anonymní a poskytují nám skvělou zpětnou vazbu, jak lidé používají náš web, abychom mohli jeho obsah vylepšovat.
Bezpečnost: pomocí cookies web zjišťuje, zda jste to skutečně vy, když se přihlásíte do svého uživatelského účtu (pokud tuto možnost web poskytuje).
Používají jiné subjekty cookies na naší stránce?
Naše stránky mohou používat cookies jiných subjektů na měření statistik o návštěvnosti. Tyto anonymní statistiky v případě reklamních kampaní můžeme poskytovat našim reklamním partnerům.
Pokud stránka obsahuje prvky spojené se sociální sítí Facebook, tyto prvky používají cookies na poskytnutí lepší zpětné vazby pro Vás (např. Údaje o Vašich přátelích, kteří "lajkli" totéž co vy a podobně).
Jak vypnete používání cookies?
Váš webový prohlížeč nebo zařízení může nabízet nastavení, které vám umožňují povolit nebo zakázat používání cookies a odstranit je. Více informací o těchto nastaveních najdete v nápovědě pro Váš webový prohlížeč nebo zařízení. Některé služby na naší stránce nemusí pracovat správně, pokud vypnete používání cookies.